Hulp nodig? 0478 58 55 52

Retourneren

Retourneren
Als u een defect product heeft ontvangen, of u een product om een andere reden wilt retourneren, dient u hiervoor eerst een retourverzoek in te dienen. U kunt dit doen door te bellen met onze klantenservice (0478-585552).
Na goedkeuring ontvangt u van ons per e-mail een retour-nummer en een instructie over de wijze van retournering. Het retour-nummer is 10 dagen geldig.

Er moet bij retourzendingen worden voldaan aan de volgende eisen:
* Er moet uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling een retour-nummer worden aangevraagd middels het online retour formulier.
* De retourartikelen dienen goed verpakt ongebruikt, onbeschadigd, onbeschreven in originele verpakking te worden geretourneerd op de door ons aangegeven wijze.
* De bestelling dient binnen 10 werkdagen na het toekennen van het retour nummer te worden geretourneerd.
* Het retour-nummer dient duidelijk zichtbaar te worden aangebracht.
* Problemen met de verzending bij of door het bedrijf dat zorg draagt voor de verzending naar ons, zijn voor risico van de klant. Om problemen over o.a. het wel of niet ontvangen van retourzendingen tegen te gaan adviseren wij U de retourzending aangetekend en voldoende verzekerd te versturen.

Zendingen zonder retour-nummer en/of ongefrankeerde zendingen worden geweigerd!

Indien de goederen per post worden teruggestuurd dient u ervoor te zorgen dat het pakket voldoende gefrankeerd is. De portokosten zullen niet worden vergoed. WonenPlaza behoudt het recht om slechts een deel van het bedrag te crediteren wanneer het vermoede bestaat dat de producten reeds zijn gebruikt of na ontvangst zijn beschadigd. U kunt dit voorkomen indien u de producten uitsluitend test zoals u dat in een winkel zou doen, en ongebruikt en in de originele verpakking retourneert.
In verband met de administratieve afhandeling zal het te crediteren bedrag zo snel mogelijk, maar in elke geval binnen 14 werkdagen worden terug geboekt. Voor het terugzenden van de goederen zie ook onze retourprocedure.

Verkeerd geleverd
Indien er producten verkeerd geleverd zijn kunt u door middel van een retour verzoek uw manco melden. U dient binnen 2 dagen uw manco te melden.

Vragen?

Heeft u vragen of wilt u advies over een product?
Bel ons dan!

Vandaag zijn wij van 10:00u tot 17:00u telefonisch bereikbaar

0478 58 55 52

Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen